TILAUKSENI
Kun olet rekisteröitynyt asiakkaaksi sivuillamme, saat käyttöösi oman tilin. Omalla tilillä on tietoa tilauksistasi ja tilauksiesi tilasta. Voit myös tarkastella kaikkia ostoslistalle tai toivelistalle tallentamiasi tuotteita ja tarvittaessa päivittää yhteystietosi.
VOINKO TEHDÄ MUUTOKSIA TILAUKSEENI TAI POISTAA SEN?
Voimme tehdä muutoksia tilaukseesi tai poistaa sen, jos tilaustasi ei ole vielä siirretty toimitukseen. Kirjautumalla omalle tilille voit helposti tarkistaa tilauksen tilan.
ONKO TILAUKSENI LÄHETETTY?
Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen kun tilauksesi on lähetetty. Tilaukset lähetetään samana päivänä jos tilaus on saapunut meille arkipäivänä ennen klo 14.00. Viikonloppuina, arkipyhinä tai arkisin klo 14.00 jälkeen tulleet tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.
VOINKO TEHDÄ TILAUKSENI PUHELIMITSE?
Tilaukset voi tehdä ainoastaan sivuiltamme sekä nykyisin myös puhelimitse
tai sähköpostilla sonja.lind@elisanet.fi
MIKSI EN VOI TILATA VERKKOKAUPASTA?
Jos sinulla on jäänyt lähetyksiä lunastamatta, et voi tehdä tilauksia verkkokaupasta. Tällaisessa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun.
ONKO TILAUKSENI TULLUT PERILLE?
Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, heti kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.